fredag 11. mai 2012

Rollen

Ja hva kan man si...var innom deg på onsdag for å hente nøkkelen min.
Lurer egentlig på om du ønsker kommentarer på den rollen du selv har plukka ut...
Offer rollen..uff så trist.
 Du sa jeg ikke ville være din venn.
 Nei vel men da kan jeg jo minne deg på at gode venner ikke skriver lange historier på fjasbok,åpner den døren og lukker den..
Overasket over at du ikke husker denne kommunikasjonsformen  med en avsender og en mottaker,fra skolen.
Du bruker den når du ønsker å avslutte med mennesker rundt deg...Har du glemt det å?
Å ja jeg vet for mye!
Etter møte med deg er irritasjonen over hvordan du bruker ungene dine..større enn savnet av dag.
Det trenger ikke være meg som forteller dem noe, men en dag er det noen som vil...og hvor står du da?
En får vel håpe du ikke blir veldig ensom på gamle dager.
Det er noen i din nære krets som trenger deg nå..bruk tiden din på god energi i steden for å spille et offer. 
En ekte venn er Alt.
En du kan støtte deg til når noe går galt.

En man kan stole på.
For det er personen som kan forstå.

En ekte venn er en man kan miste.
Selv når det er det som minst kan friste.

En som kan svike deg mest.
Men som allikevel synes at det er du som er best.

En ekte venn er glede, hat og minner.
Det er det som er en ekte vinner. 

En som du kan åpne deg for.
Og dra deg opp på det rette spor

En ekte venn er en som ser en glede i alt.
Den som kjemper om noe går galt.

En som trenger deg hver eneste dag.
Og som gjør alt for å få deg på sitt lag.

En ekte venn er Alt

                               Sakset fra dikt om vennskap på Daria..forfatteren er ukjent

Denne saken blir jeg nok ikke ferdig med, men jeg orker ikke kjenne på sviket , sorgen og de andre følsene hver dag. Nå vil jeg ta fri..



1 kommentar:

  1. sender deg en klem og et hjerte ... og et par solbrillesmilefjææs .... :) JEG bryr meg om deg da søta. Kjedelig at noen bare er sånn. Liker ikke :(

    SvarSlett