lørdag 5. mai 2012

Oversakelsen

    


Jeg har ikke glemt den men den har blitt spilt omigjenn og omigjenn på hobbyrommet.
Stor lykke og er enda større overaskelse...nettopp forde mannen kom med den. (er ikke borttttskjemt fra den kanten)
Først trodde han den var glemt igjen på Lovisenberg..og det fortalte han..så kom han på at det var greit å skjekke og jo da der lå den gitt og nå er jeg den lykkelige eier av  LALEH  sin nye cd med Some Die Young . Vi satt en kveld å så på Skavland da hun kom og jeg ble helt foreslsket i hele sangen. Elsker teksten og har gjort den til min litt personlige i sorgen.
Har ikke fått med meg at hun syner, men at hun spilte i jalla jalla filmen i 2005 , som faktisk er kul. Men nå her jeg fått med meg at hun har laget flere cder og det er masse flotte tekster på dem..En super takk til mannen og Laleh
                         
   http://www.youtube.com/watch?v=L-bxuRKbFLk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar