fredag 11. mai 2012

Da hun ikke kunne komme

Kjære Mette..planen var jo så klar og jeg var så klar for besøk av deg.
Men har man sykemeldt kne så har man.
På telefonen da så kom jeg jo på hvor fint det er at du må være hjemme..tenk alle de korttene du kan lage sa jeg..Og så ble avtalen lager ..du sender kort til meg og jeg til deg.
Hadde bare to mus og en knekt hale god bedrings stempel..og mer på scræpper fronten om dagen...så det ene tok litt det andre og jeg satt i gang.











 
Det ble et minne kort, jeg holde på med bilder fra prinsessene var små og så dalte det ene gode minne etter det andre ned her..var kos å lage dette til deg...gøy å høre du ble glad.
Skal legge ut ditt kort til meg ogs, for det er super fint og med bra tekst....bare at i dag krangler bloggen og vil ikke ta med det bilde..kommer pluttselig

Glad i deg Mettingsen, god bedring på kne og kyllingen og jeg kommer på tirsdag ..
                                   X            X            X

1 kommentar:

  1. åååååååååååååååååååh..., så fine minner og fine kort!!! Jaggu er`ru flink !! ;)

    SvarSlett