mandag 28. februar 2011

Jeg har vært på hobby rommet

Og Pus har vært på pikerommet og kosa seg, han er ofte med når jentene leker. Her ligger han på *hvile rommet til barnehagen*

I skrivende stund har Pus gitt opp kampen, han prøver nemelig hele tiden og overbevise oss om at det er frokost tid . Så pappas fang i stolen ble et perfekt oppladnings sted til neste overbevisning time. Ikke mange timer før pus uansett skal vekke hele huset. Han har kort hukommelse og tror aldri han har fått mat, nå har han faktisk krympet magen ca 4 kg og klarer nå morgen stellet selv. Mannen i huset og en datter har også krympe, men jeg er eget kapittel.


Det meste av tiden på mitt hobby rommet går med på og bli overasket over hva jeg har samlet på.

Nå er det snart 1 år siden vi flyttet hit og mitt hobbyrom har liksom aldri blitt helt prioritert.

Jeg har vært innom og jeg har laget kort, men med alt jeg plutselig ser jeg har, burde jeg vanke mye mere der nede. På sist kortparty hos Anka lagde vi konfermasjonskort. Kommer ikke på så mange om dagen som har barn i den alderen, men jeg satt flere timer på fredag og lørdag og koset meg. Det ble 4 påskekort, for sjefen hadde med seg er morsomt stempel og en gammel nabo stemplet opp fire trykk for meg. Selve jente korte var laget som en kjole og her hadde jeg plutselig, må si det slik..for jeg skvatt nesten litt selv over produksjonen....laget 6 stykker. Har startet på et album til Mettings av papirposer vi har til matavfall...Det var enormt mye jobb med det brette lime teknikken der. Jeg er i allefall så ute av gamet at ting tar tid+ at jeg blir stadig opptatt av hva jeg finner av viktige dingser.. Har kommet frem til at jeg for mange ark, dette må bare ikke sies høyt så mannen hører. Jeg vil nok uansett nekte for at jeg har ment det...saken er bare det at jeg bruker for lang tid på og gå igjennom arkene..men kosa meg har jeg.. Ble ikke noe besøk på rommet i går heller i dag. I dag har mannen og jeg surra rundt og ikke fått gjort noe, naboen havnet på sykehuset natt til mandag og det likte vi ikke. Så mannen har nå tenkt og fortsette med snus og drekka litt mer for så og håpe på at han ikke havner på samme sted. Vi tror nemlig det er de sunneste som må innom der. Jeg tok en *date* med Moreten Eriksen i kveld, men desverre hang jeg ikke med i hele meditasjonen. Går inn og tar det en annen dag.




God natt små troll.

1 kommentar: