onsdag 16. februar 2011

Stryke plastposer













I går så havnet jeg på pcn og kom over flere fine sider, dersverre var jeg ikke helt våken og glemte og lagre disse sidene.
Men stryke plastposer det har jeg tenkt masse på i dag og nå har jeg vært på vaskerommet.

Mannen trodde jeg bretta klær, så ha tusla litt skuffa ut på tvstua igjen.
(han vet at nå er det jobb for oss begge der)
Jeg har jobba i dag, er så lei den åpne trappen ned til kjellerne, at jeg i dag har tatt noen panelgardiner og spikra opp på baksiden av trappa. Skulle noen andre synes det var en god ide......vil jeg bare anbefale og starte på nederste trinn og dra gardinen stramt opp for hvert trinn. Det holder i allefall for nå...og ingen har *turt* og si noe om resultatet enda.
Så plastposer, vi snakker nå bakrunner til scrapping eller kort. + sikkert alt som ikke fantasien min stopper meg i. Klipp av håndtaken og bunden
.''' vel jeg hadde ikke mange helt hvite elle blanke poser, slik jeg husker dem fra Usa''''
De med skrift og farger vrenges, så brettet jeg den i ca 8 lag. La den bretta posen mellom matpapir og gikk over med strykejernet. Viktig og ha matpapir under også, da man snur sidene hele tiden og styker på baksiden også. Her har jeg prøvd meg frem med varme, men brukte for det meste full fres , bare ikke mye lenger enn 15-30 sek før jeg vente hele saken.
Noen ganger løftet jeg posen ut av matpapiret, lettere og ha kontroll....bare og prøve seg frem....men posene fra vita, dere vet de med kule sirkler på.....himmel de ville ikke smelte og jeg lurer på hva de posene inneholder.

Ellers så var faktisk småposer i fra Systembolaget,de jge synes gav best resultat av mine poser.
Til slutt klippet jeg opp resteplasten i biter og det ble morsomt mønster, bare her brukte jeg mye mindre varme...småplasten smelter i matpapiret.


Nå skal jeg ned på hobbyrommet og prøve meg frem med litt maling/stempelputer og andre ting jeg har der. Jeg vil prøve og lage nytt fargemønster på plastsidene mine.



Jeg hadde det kjempegøy ved strykebrette i dag...*utrolig*



Og jepp det ble roser på mor på mandag. :)

*S*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar