torsdag 10. februar 2011

Husrengjøring på bloggen..


Prinsessa Mona
Kjønn: Kvinne
Stjernetegn: Skytten
Plassering: Tigerstaden : Norge
Om meg
Hei jeg er Prinsessa Mona Mamman til Heidi og Jenny.To av universets fine undere. Vi bor nesten på toppen av en liten ås i Tigerstaden. Begge jentene er keiserinner og født på Ullevål sykehus. I huset vårt i 4 eta, har vi også et aqvarium med mange forskjellige fisker. Noen av fiskene kommer fra hjem som ikke orket dem lenger andre har vi kjøpt + 4 åler som liker seg best under steinen sin. Her hjemme kan vi kunsten og Organisere kaos på 4 sekkunder og plastposerydde på 2 minutter. Vi er tusenkunstnere som elsker å skape! Jeg er en glad kortlager og scræpper. Jentene ser ut til å trives med mine hobbiaktiviteter. Tiden er min største utfordrer og ønske er minst fire timer ekstra i døgnet. Sammen er vi et sterkt lys og stor kjærlighet.

Her var det mye støv som har blitt vaska bort, men siden dette også er minner. Kjente jeg at det ikke kunne vaskes helt ut. Legger det derfor her og skal justere andre steder.

***hu med filla***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar