mandag 14. februar 2011

Happy valentines dag




Jaggu så kom ikke denne dagen også. Våknet at det var kaldt på tærne...men faktisk bare minus 15 i dag. Så kan ikke klage. I går hadde vi minus 26 og da frøys pus på potene. Han tok rekord fart fra postkassa og inn.



Jag var i ishallen i 2 timer og jauvda det var kjølig, men hadde en kjempe korslig prat med en mamma i klassen til lillemor.



Så var det jo slik at gaven i går betalte mannen, nå har jeg hinta om blomster og kort og han \har dratt for å trene.....kjenner jeg ser spent på *blommorna*
Hu husmora har ikke laget kort, ei heller kjøpt....men det er for at jeg har måtte lage tre bursdagskort på rappen og mere krefter hadde jeg ikke.
Så han fikk egg til frokost, stekt i hjerte panna fra Ullared :))))))
Og bacon, auberginer, tomater, smelta ost og knekkebrød til. Alt var servert på spisebordet, med et stort glass vann og lys i hjertestaken. Bakrunnsmusikken var bare jamring fra katte, som mente han ikke hadde fått frokost...Han glemmer nemelig så fort den pusen.

Så jammen var det høy stemning under denne kjærlighets frokosten.

Jeg sa at han kunne jo kjøpe kort og skrive at..........................................................................................men da fikk jeg til svar at skulle det stå noe der, lød det slik..* hva blir det til middag*

Han er en romantisk kaktus , sjelden i blomst den karen !
Nå skal jeg ned og vaske klær...synes det er helt greit å vaken, men det er pyton og ta ut, siste, henge opp, putte noe i tørketrommelen som helt garantert ikke er tom....så skal faktsik de samme klærne brettes omat og omat. *puste helt ned i magen*



Micke och Mona
Og hvorfor kasta du ikke søppel nå Namnå piken?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar