søndag 29. mai 2011

sommeren og påsken er vist over

















Påsken 2011 er over og jeg husker at jeg ikke har blogga, men tro ikke at jeg ikke har tenkt at jeg skulle ha gjort det
...mange ganger.....
Heidi reiste til Andøya på torsdagen før. Hun kom til slutt helt frem og helt tilbake, men hos oss er SAS det nye banneordet og jeg orker nesten ikke tenke på det ufattelige kostbare kaoset de utsatte oss for.. Men hun hadde en flott tur der oppe.Og bilde er av flyet som faktisk tok henne med...Heia Norwegian..
Jenny ble lokket på fjelltur som katteoppfølger, men hun hadde en fin påske.
Micke dro hjem til sin lille mamma og han hadde det også toppers.
Så var det pus og meg da....vi kosa oss og kosa oss i kjellern. 2 dager med knall fyring på hobby rommet, før mor oppdaget at ingen andre piper i gata slapp ut røyk....ehh det var da jeg forsto at sommeren var kommet. Alt smeltet bort og graderstokken viste + 25 og kom ikke lenger ned enn 5 grader om natta. Da bestemte jeg meg for å gå ut med søppelen om natten og bare late som at jeg tinte opp kjelleren etter en ganske så tøff og kald vinter på Hedemarken, brrrrrr friskt i minne.
Men vi fikk laget en god del kort, påskeegg og scrapping + at jeg for ente gang gikk igjennom bilder som en vakker dag skal bli til kunstnerverk.
Sommertempen var god og jeg kom tilslutt sånn på onsdagskvelden krypenes opp fra min hule.

Heidi kom hjem..Så takk til Namnå piken for at hun stilte som sjåfis. Du vil nok motta fjul i himmelen.
Han pus digget også livet som varm utekatt.
Påskeaften ble det på tradisjonsvis tegnet på eggene til frokost, vi var en datter en mann en mor og en pus. Etterpå grillet vi på Namnå i det knallværet. The Johansen kom også og alle fant påskeegget sitt, som påskekjærringa hadde gjemt.
Hu mor spiste sukker! Alle var glade og egga blei tomme...
Så kom 1 mai og sommeren var over !?!?!?!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar