fredag 11. februar 2011

Ikea lampa


Vi dro jo til Oslo på onsdagen og turen gikk innom ikea.
Jeg skulle ha stålhyller til snekkerboden og lampe til gangen ned til kjelleren.

Når vi snakker om 75 kr hyllene, som dog ikke er en alvorlig pris, men jeg tror ikke jeg er alene om å *synge høyt* når de skal monteres.

Jeg synes de bør få en egen utmerkelse i

''''vi har klart det igjen, ingen av hullene passer faktisk''''

så jeg kjøpte like greit 3 nye.. Hurra for meg.

Så var det lampeavdelingen...har jo vært her før og det mange ganger..alikevel har jeg håp, men det jeg 'så' etter fant jeg ikke. To av damene i følge mitt likte en gedigen lampe og jeg prøvde meg på talen om støvtørking osv..Så det endte med at jeg gikk rund en god stund med to lamper under armen. Og det ble den kjempestore....

Den gruet jeg meg ganske mye for å vise til far i huset.

Løsningen var Ikea og han er fra samme land.

Men rimelig høyt er det under taket og vi sleit med å få hengt opp lampa, som igjen kunne fått en diplom for svake løsninger. Opp kom den og nå ruver den over hele trappa .

Så frem til nå er det bare småjentene som digger den. Men lys ble det.

Vi hadde en kos tur og det var som vanlig kjempe kos på Bolteløkka

---------mere lys og kjærlighet----------------

1 kommentar:

  1. fantastisk kul!!!! stiiilig!!!! det er jo som tatt rett ut av en sånn interiørblogg... mange som har den kule lampa! du er jaggu flink på bloggefronten nå - mye å ta igjen! heehe .. koselig med oppdatering hos dere! LOVE IT! :) klem

    SvarSlett