onsdag 9. februar 2011

Fant nøkkelen til bloggen...... Året 2011


I himmelens navn, jaggu er jeg her igjen.
Og har ti tusen nye tanker som skulle ha vært skrevet for lengst.
Skal plutselig oppdatere litt her inne også, da Prinsessa ikke bor i Tigerstaden lenger, men på Hedemarken :)

Men i dag skal jeg faktisk tilbake til Oslo igjen. Stoppestedet er NSF foreningen på Bolteløkka skole. Phil Philips er mediumet der i kveld. Har aldri hørt på han
før, så det skal bli spennende. Vi skal plukke opp Mettings også :) Kommer med full bil fra landsbygda i dag....og selvførgelig siden Tina kjører, blir det tur på Ikea!!! God tro tradisjon. Godt er det for lampa i gangen, har mannen herpet og lys har vi ikke. Så da blir det en tur innom lampeavdelinge... *jippi* Snekkerboden ønsker seg flere 75 kr hyller. Nesten så jeg gruer meg for monteringen alt. Fant samme hylla på Rusta i går, men der koster den noe mere. Holdt på og la meg friste, da det så ut som hull mot hull og skruesett hadde 1000 ganger mere riktig 'presisjon'.

Lurer på om Monika blir *sjokka*

Nå må jeg ta en tvungen pause her ...kommer pluttselig tilbake

*** prinsessa ***

3 kommentarer:

  1. gjett om jeg ble sjokka!! sååå hyggelig at du er på nett igjen. Jeg sletta deg jo, for jeg rensa opp litt, men vit at du nå er på plass på bloggstripa mi igjen! klem

    SvarSlett
  2. Næmmen der er hun jo igjen jo, så koselig :)

    Miss U!!!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Heisann piker, ja litt sjokka selv.. Savner dere begge. Ikke Roms men pikene.... *S*

    SvarSlett