søndag 13. november 2011

40 !

I går var vi i 40 års lag til Kristin...hun er den nest siste i *syklubben uten nål* som fyller år.
Jeg er igjen minste mann/pike. Og har i skrivende stund lenge igjen...til min dag.
Nicole og jeg reiste tilig fra hedemarken og skulle svinge innom Ikea....hallo det er jo lørdag og det ble en rask tur kun på parkeringsplassen..for et kaos.
Vi satt og kosa oss på Kjelsås først, så ble tre fest klare piker kjørt ned til Skeidhuset. Kjempe fin fest...masse god drikke og tapas...og herlige kaker samt attåt..bare at etter mat var det ikke mere plass i denne kroppen.
 Bursdagsbarnet hadde laget en bildefremvisning av sine 40 år her på jorda..utrolig kult å se hvor mye vi alle har vokst..
Natten kom og vi tre piker ble henten..Hedemarksbærttene fikk sove i kjelleren i samme seng..faktisk urkos det å...
og vi hadde en herlig frokost, gode og fornuftige samtaler så gikk turen hjem.
I mars lagde minste mann/piken en tradisjon med flasker til bursdagsgave...så slik har det godt for de fleste..nå er det bare meg igjen og jeg ønsker meg mere hobbyrelaterte ting..den som lever noen dager til får se.
Fikk i allefall pynta litt på esken til flasken og stablet 40 kjærligheter i en vase..og mekket kort.
Så lurer jeg på hvorfor bildene blir lagt ut feil vei enda noen har snudd og snudd og snudd på dem..


40 Kjærligheter
flaske esken


korte



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar