mandag 23. november 2009

Ca 1 time igjen


38 år ... hum ... Jeg innrømmet det ikke tidligere i kveld.
Da trakk jeg i fra 10 år, det var i gangen på Jentenes dansetrening.
Hvor jeg har sittet mange mandager. Minstemann hun var syk etter å komme opp på fanget til en * utpekt * pappa for 3 uker siden. Dette er en pappa som tilhører en av de større jentene på dansingen. Når han kommer .. starteren inn sirklingen .. i dag lå hun på fanget hans og spurte han ut om alder.
En bokstavlig brydd mamma sitter nå og skriver. Er det alderen som vertshuset henter meg eller er det min datters Mangel på mannskontakt som gjør meg lettere brydd her jeg er nå, med mine egene tanker .. de jeg har Svevende på utsiden og på innsiden av hodet. Neste mandag for denne Pappaen fri fra oss.
Vi sitter nok i bilen hjem fra Sverige.
Så grattis med dagen Prinsessa Mona.....jeg tror jeg kler 38års alderen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar