tirsdag 24. november 2009

मेगा कोस


Det ble en lang og kort natt, søvnen får jeg ta igjen på gammlehjemmet.
Monika var også litt sent oppe for hun ofret skjønn hetssøvnen for å sende midnatts bursdags hilsen..kos det snuppa...Jentene kom syngende inn med pakke fra han som ikke var her. Fikk møt din skytsengel boka og ble mega happy....liker designe på den. Jenten har gjemt pakkene hos bestemor..Hun kommer å henter oss etterpå.
Den gullerotkaka ble håpløs misslykka, ferska ble jeg å..møtte Ninsen og mamman hennes på vei til jokern for å kjøpe mere *gullerøtter* men nå ern klar for pynting på benken..jeg må bare først......
Det har tikket inn gratulasjoner fra mange kanter i dag..hvordan blir det da å fylle 40? men hallo det er jo hundre år til.
Jeg skal plutselig skrive om samvittighet en dag, nå skal jeg bare kjenne på at den er litt uggen igjen... Noen har ikke gjort skulle ha gjort delen igjen.
sånn var det tenkt
*pynte kaka*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar