mandag 23. november 2009

PuTaKaLlEr


Da har dagen blitt straks tre timer gammel og jeg må på tross laken skrekken legge meg. Jentene har stilt klokka og kommer snart syngende inn på rommet mitt.
De er søte....
Pakke fra Lisemor har jeg fått, knall fine ark, duppeditter og et flott stempel...tusen takk.. Sjefen for kort klubben har også gitt meg et stempel, jeg gleder meg til å teste... Danke danke..
Aurskog piken og naboen over gata har sendt meldinger..takker piker, det er kos da :)
Noen andre valgte denne dagen for å reise hjem for å pakke...
Jaggu godt jeg kunne meditere litt i kveld, det trengtes..Så varme tanker sendes til Morten Eriksen og en super takk for den flotte jobben du gjør *i lyse*
Takk til Namnå for en god og lang samtale i dag masse kjærlighet til deg, håper vi ses snart og at bilen min blir mega frisk og foresten at 70 liter maling kommer på super tilbud.
Så alle mine venner ha en riktig god natt

1 kommentar:

  1. utrolig koselig med deg her inne i blogglandia også!! Grattis så masse med dagen!! Love you søta :) smask

    SvarSlett