lørdag 21. april 2012

Stempel/scrappetreff på Grorud



Da var den helgen for lengst over.  *Vinker* til Nina sånn masse, leste mellingen din..har bare ikke kommet meg hit inn.
Vel kom til Mette på fredagskvelden, hun hadde skaffet en rødbett (som noen slapp å tygge på) og lavcarbo godis. Flink jente, men jeg røyk både på den 'røde' safta og vårrullene.. Tjohoo for høyt blodsukker. Ble veldig skravlete utover nattetimene, hadde super masse jeg mente jeg burde fått sakt assa. Mette ville legge oss..håpløst prosjekt som hun klarte til slutt.
Lørdag var den store innskjekkingsdagen...jeg krusa ned til Anka og hentet henne. Mette kom bak i Bertta. Vi tenkte at det ville være trangt på parkeringe, men da vi kom ble vi nok mere ehh sjokka over lite biler. Monika og hennes gjeng var noe senere ute enn oss. Så etter at billetten var innløst og vi hadde bært inn de få kolliene med stæsj..var det rigging av bord på menyen. Som helt ferskinger kan jeg røpe at vi var litt forvirra, men fant til slutt en god krok og laget laangt bord.
Etter som nye scrappere kom inn..ble bordet bare lenger :)
Jeg hadde med mat og drikke+ sjokkis med lite sukker.. + bittelitt scrappeting.
Lett å pakke ut, det ble mumlet mye om skrekken for å pakke ned igjen, men jeg var mere opptatt av å fatte alt som fåregikk rundt oss..for det var en heeeel del.
Satt og pusla litt med ark og bilder..gledet grua meg til kurs kl 16. Hos Tove !!!
Klokka gikk og maten kom på plass i magen.
Ble kjent med Monika gjengen...Line og AnnKatrin, fantastisk søte jenter.
Vel over til kurs..vi snakker om at jeg var den eneste jeg kjente som skulle dit..Og det var et Journaling kurs.
For ei dame, knall full av utstråling og energi..gud jeg elsket det..vi klippet og klippet ut av reklame blader, plukket til oss ting fra godis baggen hun hadde utover bordet..fant bilder og satt sammen lo`en.
Vi damene rundt bordet lo og skravla..tiden gikk super fort ..Dette var gøy!!!!
1 prod og nå i plastmappe
En helt ny måte å tenke på..det skulle handle om tanker og følelser fra raskt inntrykk.
Når jeg kom hjem har jeg laget flere basert på nettopp følelsen jeg fikk av bilde som heter skyer.

Det ble 5 lo på treffet tilsammen...og vi fikk lodd for inngangsbilletten , navnskilt og det vi laget om det gikk innen for en ramme.
Vill jubel da jeg på kvelden fikk en gul guddi pose med masse flotte ting som har vært i hyppig bruk.
Vi fikk også guddibag når vi kom inn døra...super lykke.
Og på søndagen som for oss tøffinger startet kl 09 vant jeg blomster og stempler på lo loddene..Hurra hurra hurra!!!
Vi hadde siste loddtrekning kl 23 på lørdag og dro hjem til Anka litt over 24 tror jeg...men da var det ikke lett å komme seg i seng, men vi sovnet da til slutt. Søndag var det kipt vær i oslo, men vi satt trygt og tørt inn i salen..
Jeg har ledd, grini, latt meg underholde av flere på senen, spist , drokket brus, gomla sjokkis og ost.
Fått masse flotte inntrykk, vært utslitt og noe støl i magen.
Men alt i alt dette frister til gjenntakelse i november....Tenker mannen vil gi meg fri i bursdagsgave..fnis..
Etter at jeg kom hjem har jeg vært en del på det nye hobbyrommet!


Har også hatt besøk på hobbyrommet av Pus, han er noe forvirret for at mor har tatt bort favoritt skapet og sengen hans fra det kjeller rom, men når han fant et pladd fikk han trampa seg plass til slutt.
Hjem turen på søndagen gikk bra, skulle innom huttiheita for å hente et skap..så jeg dro igjenom Aurskog på vei hjem....her haglet det og ga hele naturen tilbake sin vinter frakk.
God å komme hjem, sliten og tung koffert. Lillemor hadde inntatt hobbyrommet og laget gave..
Happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy!

 *S*




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar