torsdag 1. desember 2011

Peppekake menn, damer, katter, hester, griser, tog,engler, grantre og hjerter.




I skrivende stund sitter prinsessebarna og ser på blåfjell.
Og huset dufter av peppekaker.
Pus har rulla seg inn i saueskinnet og mannen har funnet sin plass forann tvn..er så mye viktig *sport* på tven om dagen, kvelden og natta gitt.

I går hadde klassen til Jenny mor den store peppekake dagen på skolekjøkkenet. Jeg hadde med tomme bokser, men hva i alle dager..alle ferdig peppekaker skulle ligge igjen på skolen.
Ja ja etter noen aktive og korselige timer på skolen...ble det natta her.
Å utrolig utvilt *tro på den de som vil* våknet jeg i dag å viste at dette er det gule huset sin store peppekakebake dag.
Det blåser fra alle kanter der ute og ikke tegn til snø...men det bøtter ned regndråper på mine nyvaska vinduer. ..  JULEGLEDER
Vi fikk i allefall stekt opp hele deigen vår, nå mangler det melis og pynt, noe mannen ikke setter pris på, han vil helst ha muggosten sin på de kakene.   Jeg ønsker å lime sammen peppekakehuset før vi setter i gang med pyntespisepynte peppekaker.
                                                                                                                                                                                                            


2 kommentarer:

  1. Å guuuud, jeg skrev et langt svar til deg her, men det kom liksom ikke over, hulk. I korte trekk så var det tusen takk for koselige kommentarer og et Rungende Hurra for ei sprek 40 åring:) Kreativ fest må jeg si, hehe, tipper det var super artig.

    God klem fra meg som prøver igjen, nå for 3 gang, det er nesten så du får en sms ;)

    SvarSlett
  2. Halleluja, alle gode ting er 3 da med andre ord ;) Det med sms kunne nesten se utr som en trussel ser jeg, hahaha, det var det da ikke.
    Ønsker deg en riktig god helg mens jeg er i farta :)

    SvarSlett