søndag 13. november 2011

Frank blei 50

og jeg ble ikke bedt, men mannen skulle på oversakelse party...Da ville mor lage noe mer ut av gaven og pynta flaske for 1 gang....bilde av Frank stjal jeg på fb. 



Det som har vært litt trist er jo at etter jeg fikk eget hobby rom (som jeg noen ganger deler med andre slik som pus eller Einar) har jeg ikke vært veldig aktiv der nede, men nå etter Franks flaske og mellom søsters ønske om kort til den av damene på jobben...satte jeg i gang...der nede..

Nå har det blitt enda flere kort, noen scrappe sider til jenten og en juleflaske klar. Ting kan ta tid der nede!.., men gleden er stor, vi snakker lykke!!!  stor lykke bare å sitte der noen ganger.
Mannen fyrer ofte i ovnen og jeg har begynt å låne lydbøker på bibbern.. Nå er det boken barnevakten som blir lest for meg.
*S*





1 kommentar:

  1. såååååå flink!!! Lekker flaske!! og lekre kort!!!! :)

    SvarSlett